Vyko seminaras „Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymas“
Patalpinta 2022 01 26
Sausio 20 d. vyko programos ,,Mokinių ugdymo ir poreikių skirtybės: teorija ir praktika“ V modulio nuotolinis seminaras „Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymas“, kurį organizavo Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyba. „Diemedžio“ ugdymo centro psichologė Aldona Giržadienė Raseinių rajono pedagoginei bendruomenei kalbėjo apie elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymą.
Seminare buvo aptarta elgesio ir emocijų sutrikimų samprata, klasifikacija, atsiradimo priežastys ir sąlygos, ypatumai, kuo skiriasi elgesio ir emocijų sunkumai nuo sutrikimų, į ką atsižvelgti planuojant korekcinę pagalbą mokiniams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimą. Seminaro dalyviai buvo supažindinti su mokinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymu mokykloje kryptimis, metodais ir būdais. Suteikta psichologinių žinių apie problemiškų mokinių netinkamo elgesio šalinimą, apie tinkamų elgesio keitimo būdų pritaikymą. Seminaro metu buvo kalbama apie elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių pozityvaus elgesio palaikymą, skatinimo priemonių pritaikymą, vaiko pažinimo ir ugdymo individualizavimo, psichologiškai komfortiškos mokymo(si) aplinko kūrimo bei tarpusavio santykių puoselėjimo svarbą.
Tikimasi, kad seminaro metu įgytos žinios didins pedagogų kompetencijas ugdyti elgesio ir (ar) emocijų sutrikimų turinčius mokinius, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio individualius poreikius bei gebės juos visavertiškai integruoti į mokymo procesą ir aplinką.
Seminare buvo aptarta elgesio ir emocijų sutrikimų samprata, klasifikacija, atsiradimo priežastys ir sąlygos, ypatumai, kuo skiriasi elgesio ir emocijų sunkumai nuo sutrikimų, į ką atsižvelgti planuojant korekcinę pagalbą mokiniams, turintiems elgesio ir emocijų sutrikimą. Seminaro dalyviai buvo supažindinti su mokinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymu mokykloje kryptimis, metodais ir būdais. Suteikta psichologinių žinių apie problemiškų mokinių netinkamo elgesio šalinimą, apie tinkamų elgesio keitimo būdų pritaikymą. Seminaro metu buvo kalbama apie elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių pozityvaus elgesio palaikymą, skatinimo priemonių pritaikymą, vaiko pažinimo ir ugdymo individualizavimo, psichologiškai komfortiškos mokymo(si) aplinko kūrimo bei tarpusavio santykių puoselėjimo svarbą.
Tikimasi, kad seminaro metu įgytos žinios didins pedagogų kompetencijas ugdyti elgesio ir (ar) emocijų sutrikimų turinčius mokinius, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio individualius poreikius bei gebės juos visavertiškai integruoti į mokymo procesą ir aplinką.
Parengė „Diemedžio“ ugdymo centro psichologė Aldona Giržadienė