Trispalvė kitaip
Patalpinta 2022 03 10

Geltona spalva – tai saulė,
Žalia – tai laukų spalva.
Raudona spalva – tai kraujas,
Tai mūsų Lietuva.
Šios simbolinės trys spalvos bendrai veiklai apjungė ,,Diemedžio‘‘ ugdymo centro 2 grupės mokinius laukiant Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos.
Visą savaitę ugdytiniai atliko įvairūs eksperimentus. Atliekant eksperimentą su soda, actu ir dažais ugdytiniai net krykštė iš smagumo ir pasitenkinimo, kai spalvotos putos nesustabdomai ir nevaldomai veržėsi iš stiklainio. Jie nesitikėjo, kad įvyks tokia acto ir sodos susijungimo reakcija. Fantastiškai linksmas ir įdomus užsiėmimas. Atliko eksperimentą su saldainiais ,,Skittles’’. Lėkštėje saldainius išdėliojo Lietuvos spalvų seka. Į lėkštę iš lėto įpylė vandens. Saldainius užpylus vandeniu, vaikai stebėjo, kaip susilieja spalvos. Aptarė vandens ir saldainių reakciją. Išsiaiškino, kad iš saldainių galima sudėti įvairius ornamentus ir gausis vis kiti raštai.
Atliko bandymą su Pekino kopūsto lapais ir spalvotais maistiniais dažais. Vaikai subėrę trijų spalvų maistinius dažus į stiklines su vandeniu, kantriai laukė pasikeitimų.
Rezultato ilgai laukti nereikėjo, jau po 1 val. ėmė dažytis Pekino kopūstų lapai.
Eksperimentuodami su spalvomis ugdytiniai išbandė dar nežinomus tapybos būdus – piešė flomasteriais ant popierinių rankšluosčių ir stebėjo, kaip spalvos susilieja užlašinus vandens ant piešinių .
Tyrinėdami ir eksperimentuodami mokiniai tobulino pažinimo, mąstymo, problemų sprendimo, tyrinėjimo ugdymosi sričių įgūdžius bei patyrė daugybę neišdildomų įspūdžių.
Žalia – tai laukų spalva.
Raudona spalva – tai kraujas,
Tai mūsų Lietuva.
Šios simbolinės trys spalvos bendrai veiklai apjungė ,,Diemedžio‘‘ ugdymo centro 2 grupės mokinius laukiant Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienos.
Visą savaitę ugdytiniai atliko įvairūs eksperimentus. Atliekant eksperimentą su soda, actu ir dažais ugdytiniai net krykštė iš smagumo ir pasitenkinimo, kai spalvotos putos nesustabdomai ir nevaldomai veržėsi iš stiklainio. Jie nesitikėjo, kad įvyks tokia acto ir sodos susijungimo reakcija. Fantastiškai linksmas ir įdomus užsiėmimas. Atliko eksperimentą su saldainiais ,,Skittles’’. Lėkštėje saldainius išdėliojo Lietuvos spalvų seka. Į lėkštę iš lėto įpylė vandens. Saldainius užpylus vandeniu, vaikai stebėjo, kaip susilieja spalvos. Aptarė vandens ir saldainių reakciją. Išsiaiškino, kad iš saldainių galima sudėti įvairius ornamentus ir gausis vis kiti raštai.
Atliko bandymą su Pekino kopūsto lapais ir spalvotais maistiniais dažais. Vaikai subėrę trijų spalvų maistinius dažus į stiklines su vandeniu, kantriai laukė pasikeitimų.
Rezultato ilgai laukti nereikėjo, jau po 1 val. ėmė dažytis Pekino kopūstų lapai.
Eksperimentuodami su spalvomis ugdytiniai išbandė dar nežinomus tapybos būdus – piešė flomasteriais ant popierinių rankšluosčių ir stebėjo, kaip spalvos susilieja užlašinus vandens ant piešinių .
Tyrinėdami ir eksperimentuodami mokiniai tobulino pažinimo, mąstymo, problemų sprendimo, tyrinėjimo ugdymosi sričių įgūdžius bei patyrė daugybę neišdildomų įspūdžių.
Auklėtoja-metodininkė Vilma Uselienė