STEAM veikla -Sniego laboratorija
Patalpinta 2024 01 27
Žiemos metu gamtoje vyksta saviti šiam sezonui būdingi reiškiniai: sniegas, pusnys, ledas, varvekliai, šaltis, pūga, ir panašiai. Sausio mėnesį, popamokinės veiklos metu, 3-4 grupių mokiniai, gilino žinias apie žiemą ir jos reiškinius.
Veiklų metu su ugdytiniais kalbėjome, tyrinėjome ir gilinomės į sniego savybes. Lauko sąlygomis ir patalpoje, supažinome su skirtingomis vandens būsenomis. Atliko eksperimentus „Pūga stiklainyje“, ,, Druska tirpdo ledą’’, stebėjo, kaip susidaro šerkšnas. Mokiniai išsiaiškino, kai debesų temperatūra žemesnė už nulinę ir juose daug drėgmės, susiformuoja sniego kristalai. Vandens garai ir ištirpę kristalai sudaro snaiges. Snaigės susiformuoja skirtingomis sąlygomis, todėl jos skiriasi viena nuo kitos.
Tyrinėjant, eksperimentuojant, bandant lavino mąstymą, vaizduotę, atmintį, įgavo žinių apie vandens savybes, svarbą gamtai ir žmogui. Buvo ugdomi aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, tyrinėjimo, santykių su bendraamžiais ir suaugusiais, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis sričių įgūdžiai.
Veiklų metu su ugdytiniais kalbėjome, tyrinėjome ir gilinomės į sniego savybes. Lauko sąlygomis ir patalpoje, supažinome su skirtingomis vandens būsenomis. Atliko eksperimentus „Pūga stiklainyje“, ,, Druska tirpdo ledą’’, stebėjo, kaip susidaro šerkšnas. Mokiniai išsiaiškino, kai debesų temperatūra žemesnė už nulinę ir juose daug drėgmės, susiformuoja sniego kristalai. Vandens garai ir ištirpę kristalai sudaro snaiges. Snaigės susiformuoja skirtingomis sąlygomis, todėl jos skiriasi viena nuo kitos.
Tyrinėjant, eksperimentuojant, bandant lavino mąstymą, vaizduotę, atmintį, įgavo žinių apie vandens savybes, svarbą gamtai ir žmogui. Buvo ugdomi aplinkos pažinimo, skaičiavimo ir matavimo, tyrinėjimo, santykių su bendraamžiais ir suaugusiais, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis sričių įgūdžiai.
Auklėtoja metodininkė Vilma Uselienė