STEAM veiklų savaitė skirta gamtamoksliniam ugdymui
Patalpinta 2025 04 08
Gamtamokslinis ugdymas yra viena iš pagrindinių STEAM komponentų, nes jis leidžia mokiniams geriau suprasti pasaulį, juos supančią gamtą ir įvairias gamtos mokslo sritis. Šios veiklos ne tik ugdo mokinių žinias, bet ir skatina kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir problemų sprendimo įgūdžius.
Paskutinę kovo savaitę, popamokinių veiklų metu, 3-4 grupių mokiniai atliko įvairias veiklas, pritaikytas gamtos mokslų žinių įtvirtinimui. Šios veiklos buvo skirtos ne tik teoriniams mokymams, bet ir praktiniams užsiėmimams, kurie leido mokiniams išsamiai pažinti gamtos procesus ir jų svarbą.
Dalyvavo praktinėje veikloje, kur mokiniai gamino ir augino žaliagalvius žmogeliukus. Oliziuko auginimas – tai ne tik laisvalaikio praleidimas, džiaugsmas akims, bet ir vaikų pareigos bei atsakomybės ugdymas.
Mokiniai dalyvavo įvairiose edukacinėse veiklose, skirtose paminėti Žemės dieną. Pasigamino žemės gaublius, diskutavo apie klimato kaitą ir tvarų vartojimą bei atliko praktinius užsiėmimus, kuriuose buvo nagrinėjami atliekų rūšiavimo ir perdirbimo klausimai.
Ugdytiniai domėjosi, kaip galima valyti vandenį gamtos sąlygomis. Jie gamino paprastus vandens filtrus iš įvairių medžiagų (smėlio, dirvožemio, žvyro, akmenukų) ir tyrinėjo, kaip šie filtrai gali pašalinti teršalus iš vandens. Ši veikla mokiniams buvo ypač įdomi ir suteikė galimybę praktiškai suprasti vandens valymo procesą, taip pat buvo puiki pamoka apie gamtos resursų tausojimą ir svarbą.
Šios popamokinės veiklos ne tik suteikė mokiniams naujų žinių apie gamtos procesus, bet ir paskatino juos praktiškai įsitraukti į aplinkosaugos iniciatyvas. Mokiniai suprato, kaip svarbu saugoti gamtą ir išmokti taikyti žinias realiose situacijose, pavyzdžiui, valant vandenį arba auginant augalus. Ši veikla padėjo įtvirtinti jų kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
Paskutinę kovo savaitę, popamokinių veiklų metu, 3-4 grupių mokiniai atliko įvairias veiklas, pritaikytas gamtos mokslų žinių įtvirtinimui. Šios veiklos buvo skirtos ne tik teoriniams mokymams, bet ir praktiniams užsiėmimams, kurie leido mokiniams išsamiai pažinti gamtos procesus ir jų svarbą.
Dalyvavo praktinėje veikloje, kur mokiniai gamino ir augino žaliagalvius žmogeliukus. Oliziuko auginimas – tai ne tik laisvalaikio praleidimas, džiaugsmas akims, bet ir vaikų pareigos bei atsakomybės ugdymas.
Mokiniai dalyvavo įvairiose edukacinėse veiklose, skirtose paminėti Žemės dieną. Pasigamino žemės gaublius, diskutavo apie klimato kaitą ir tvarų vartojimą bei atliko praktinius užsiėmimus, kuriuose buvo nagrinėjami atliekų rūšiavimo ir perdirbimo klausimai.
Ugdytiniai domėjosi, kaip galima valyti vandenį gamtos sąlygomis. Jie gamino paprastus vandens filtrus iš įvairių medžiagų (smėlio, dirvožemio, žvyro, akmenukų) ir tyrinėjo, kaip šie filtrai gali pašalinti teršalus iš vandens. Ši veikla mokiniams buvo ypač įdomi ir suteikė galimybę praktiškai suprasti vandens valymo procesą, taip pat buvo puiki pamoka apie gamtos resursų tausojimą ir svarbą.
Šios popamokinės veiklos ne tik suteikė mokiniams naujų žinių apie gamtos procesus, bet ir paskatino juos praktiškai įsitraukti į aplinkosaugos iniciatyvas. Mokiniai suprato, kaip svarbu saugoti gamtą ir išmokti taikyti žinias realiose situacijose, pavyzdžiui, valant vandenį arba auginant augalus. Ši veikla padėjo įtvirtinti jų kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
Auklėtoja metodininkė Vilma Uselienė