STEAM ruduo
Patalpinta 2021 10 01
![Picture](/uploads/1/1/6/8/11682432/published/243560231-591955961851122-5390876531709978299-n.jpg?1633108775)
2 gr. ugdytiniai kartu su auklėtoja V. Useliene, kelias savaites, kalbėjo apie rudens požymius, kintančią gamtą. Stebėjo orų permainas ir vedė ,,smalsių vaikų gamtos kalendorių. Rinko, rūšiavo, tyrinėjo, konstravo iš gamtinės medžiagos: medžių ir krūmų vaisių, lapų, šakelių, taip pat kūrė nestandartinius, kitokios formos, faktūros „medžius“.
Vaikštinėdami Centro teritorijoje susipažino su joje augančiais medžiais: beržais, klevais, ąžuolais, kaštonais liepomis ir kt. Stebėjo medžių pokyčius, rinko gamtinę medžiagą: kaštonus, giles, lapus.
Kuo mokiniai labiau užimti aktyvia tyrinėjimu, stebėjimu, konstravimu grįsta veikla, tuo labiau ugdomi mokinių pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis gebėjimai.
Vaikštinėdami Centro teritorijoje susipažino su joje augančiais medžiais: beržais, klevais, ąžuolais, kaštonais liepomis ir kt. Stebėjo medžių pokyčius, rinko gamtinę medžiagą: kaštonus, giles, lapus.
Kuo mokiniai labiau užimti aktyvia tyrinėjimu, stebėjimu, konstravimu grįsta veikla, tuo labiau ugdomi mokinių pažinimo, komunikavimo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis gebėjimai.
2 gr. vyr. auklėtoja V. Uselienė