STEAM misija - „Vasaros spalvų takais“
Patalpinta 2025 06 06
Popamokinės veiklos metu, birželio 5 dieną, mokinius pasitiko ypatingas iššūkis- STEAM misija „Vasaros spalvų takais“. Tai buvo kūrybiška ir patyriminė veikla, kvietusi ugdytinius tyrinėti, eksperimentuoti ir kurti. Į šią edukacinę kelionę po tris pažinimo stoteles pakvietė auklėtojos Vilma Uselienė ir Daiva Budvytienė. Kiekviena stotelė apjungė meną, gamtos mokslus, technologinius tyrinėjimus bei kalbos ugdymą, skatindama mokinių smalsumą, kūrybiškumą ir gebėjimą pažinti pasaulį per patirtį.
Pirmoje stotelėje ugdytiniai, naudodami našlaičių žiedus, špinatų lapus ir kitus augalus, kūrė spalvingas vėliavėles. Ant medvilninio audinio dėjo pasirinktus augalus ir juos lengvai daužė plaktukais, kol išgavo natūralius atspaudus. Šis kūrybinis procesas skatino vaikų vaizduotę, supažindino juos su augalų struktūra bei dažomosiomis savybėmis.
Antrojoje misijos stotelėje ugdytiniai pasinėrė į eksperimentavimą, kurdami žiedų ugnikalnius iš kiaušinių dėklų, sodos ir dažyto acto. Stebėdami šnypštimą, burbuliavimą ir spalvų sprogimus, jie patyrė džiaugsmą, netikėtumą ir susidomėjimą cheminiais procesais. Ši veikla lavino smalsumą, dėmesio sutelkimą bei eksperimentavimo įgūdžius.
Paskutinėje stotelėje vaikai dalyvavo meninėje ir kalbinėje užduotyje. Ciberžolės tirpalu nudažytame fone jie rašė sodos tirpalu, kuris iš pradžių buvo nematomas, tačiau netrukus išryškėjo raidės. Kiekvienas vaikas parašė po vieną raidę, o jas sujungus atsirado paslėptas žodis „VASAROS TAKAS“. Tai buvo ne tik kūrybinis atradimas, bet ir prasminga kalbos, smulkiosios motorikos bei estetikos ugdymo patirtis.
STEAM veiklų popietė leido mokiniams atrasti pasaulį per tyrinėjimą, eksperimentus, meną ir kalbą. Vaikai dirbo kartu, bendradarbiavo, dalijosi idėjomis, džiaugėsi rezultatais ir stiprino savo pažinimo kompetencijas. Šios veiklos atskleidė, kaip natūraliai ir žaismingai mokslas gali susilieti su kūryba, o STEAM metodika- tapti puikia priemone mokinių visapusiškam ugdymui.
Pirmoje stotelėje ugdytiniai, naudodami našlaičių žiedus, špinatų lapus ir kitus augalus, kūrė spalvingas vėliavėles. Ant medvilninio audinio dėjo pasirinktus augalus ir juos lengvai daužė plaktukais, kol išgavo natūralius atspaudus. Šis kūrybinis procesas skatino vaikų vaizduotę, supažindino juos su augalų struktūra bei dažomosiomis savybėmis.
Antrojoje misijos stotelėje ugdytiniai pasinėrė į eksperimentavimą, kurdami žiedų ugnikalnius iš kiaušinių dėklų, sodos ir dažyto acto. Stebėdami šnypštimą, burbuliavimą ir spalvų sprogimus, jie patyrė džiaugsmą, netikėtumą ir susidomėjimą cheminiais procesais. Ši veikla lavino smalsumą, dėmesio sutelkimą bei eksperimentavimo įgūdžius.
Paskutinėje stotelėje vaikai dalyvavo meninėje ir kalbinėje užduotyje. Ciberžolės tirpalu nudažytame fone jie rašė sodos tirpalu, kuris iš pradžių buvo nematomas, tačiau netrukus išryškėjo raidės. Kiekvienas vaikas parašė po vieną raidę, o jas sujungus atsirado paslėptas žodis „VASAROS TAKAS“. Tai buvo ne tik kūrybinis atradimas, bet ir prasminga kalbos, smulkiosios motorikos bei estetikos ugdymo patirtis.
STEAM veiklų popietė leido mokiniams atrasti pasaulį per tyrinėjimą, eksperimentus, meną ir kalbą. Vaikai dirbo kartu, bendradarbiavo, dalijosi idėjomis, džiaugėsi rezultatais ir stiprino savo pažinimo kompetencijas. Šios veiklos atskleidė, kaip natūraliai ir žaismingai mokslas gali susilieti su kūryba, o STEAM metodika- tapti puikia priemone mokinių visapusiškam ugdymui.
Auklėtoja metodininkė Vilma Uselienė
Auklėtoja metodininkė Daiva Budvytienė
Auklėtoja metodininkė Daiva Budvytienė