Socialinių pedagogų metodinė diena „Diemedžio“ ugdymo centre
Patalpinta 2025 06 19
Gegužės 21 d. „Diemedžio“ ugdymo centre lankėsi svečiai iš Kauno rajono, socialinių pedagogų metodinio būrelio nariai.
Susitikimo metu buvo pristatyta „Diemedžio“ ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus veikla bei teikiamos paslaugos. Dalyviai supažindinti su įstaigos filosofija, kuri yra paremta mokinio sėkme ir stiprybėmis. Aptarta teigiamo darbuotojų požiūrio svarba į vaiko pokyčius ir vystymąsi, dėmesio sutelkimo svarba ne į problemas ir trūkumus, o į mokinio pozityvaus elgesio skatinimą, stiprybes, suteikiant galimybę įgyti naujos patirties.
Socialinė pedagogė Simona Martišienė pristatė metodinę priemonę „Elgesio valdymo rato pritaikymo ir panaudojimo galimybės socialinio pedagogo darbe“, kuris naudojamas mokant mokinius tinkamo elgesio apraiškų, savikontrolės, pykčio valdymo įgūdžių ir impulso kontrolės ugdymo procese, taip pat popamokiniu metu. S. Martišienė aiškino, kaip ši metodinė priemonė stiprina mokinių bendravimą, didina pasitikėjimą savimi, mažina ginčus, yra puikus įrankis patyčių prevencijai. Socialiniai pedagogai praktinio užsiėmimo metu taikė metodinę priemonę, nagrinėjo pateiktas situacijas, reflektavo.
Susidomėję Centru ir jame vykdoma veikla, socialiniai pedagogai turėjo progą susipažinti su Centre naudojamomis specialiosiomis mokymo(-si) priemonėmis, apsilankyti terapiniuose kabinetuose, stebėti aplinką, išbandyti sensorines priemones.
Susitikimo metu buvo pristatyta „Diemedžio“ ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus veikla bei teikiamos paslaugos. Dalyviai supažindinti su įstaigos filosofija, kuri yra paremta mokinio sėkme ir stiprybėmis. Aptarta teigiamo darbuotojų požiūrio svarba į vaiko pokyčius ir vystymąsi, dėmesio sutelkimo svarba ne į problemas ir trūkumus, o į mokinio pozityvaus elgesio skatinimą, stiprybes, suteikiant galimybę įgyti naujos patirties.
Socialinė pedagogė Simona Martišienė pristatė metodinę priemonę „Elgesio valdymo rato pritaikymo ir panaudojimo galimybės socialinio pedagogo darbe“, kuris naudojamas mokant mokinius tinkamo elgesio apraiškų, savikontrolės, pykčio valdymo įgūdžių ir impulso kontrolės ugdymo procese, taip pat popamokiniu metu. S. Martišienė aiškino, kaip ši metodinė priemonė stiprina mokinių bendravimą, didina pasitikėjimą savimi, mažina ginčus, yra puikus įrankis patyčių prevencijai. Socialiniai pedagogai praktinio užsiėmimo metu taikė metodinę priemonę, nagrinėjo pateiktas situacijas, reflektavo.
Susidomėję Centru ir jame vykdoma veikla, socialiniai pedagogai turėjo progą susipažinti su Centre naudojamomis specialiosiomis mokymo(-si) priemonėmis, apsilankyti terapiniuose kabinetuose, stebėti aplinką, išbandyti sensorines priemones.
Parengė metodininkė Aurelija Riterienė