Šiuolaikinių mokymo(si) priemonių ir metodų platybėse
Patalpinta 2021 11 04
2021 metų spalio 3-9 d. įgyvendinant Erasmus+ KA1 projektą „Informacinės komunikacinės technologijos ir kūrybiškumas klasėje, specialius poreikius turintiems mokiniams“, „Diemedžio“ ugdymo centro atstovai vyko į mokymus Italijoje, Abrucų regione esantį uostamiestį Peskarą. Italijoje esanti organizacija Associazione „Submeet – Incotrarsi per Crescere” organizavo mokymus „Šiuolaikinio mokymo priemonės ir metodai“.
Mokymų metu aptarta ir analizuota Italijos ir Lietuvos švietimo sistema, identifikuoti švietimo sistemų panašumai, skirtumai, prioritetai ir įššūkiai. Aptartos IKT naudojimo galimybės pamokoje (Animation desk, Snapseed ir kt.). Vestos pasirinktų dalykų pamokos, aptartos pamokų silpnybės ir stiprybės, praktiškai taikytas metodas „Apversta klasė“. Elektroninė įtrauktis (nuotolinis mokymas/is): prasmė, turinys, konkrečių sprendimų paieška. Aptartos IKT programos, kurios padeda mokytojui planuoti savo darbus bei yra pagalbos priemonės juos atliekant (Evernote, Trello mobile, Canva ir kt.).
Mokymų metu ne tik gilinome ir tobulino šiuolaikinių mokymo metodų, anglų kalbos žinias, bet ir susipažinome su Italijos istorija, kultūra, tradiciniu maistu, kasdieniu gyvenimu. Kadangi Peskarą nuo Italijos sostinės Romos skiria tik truputi daugiau nei 200 kilometrų, tai turėjome galimybę pasigrožėti ir aplankyti Romos lankytinas vietas.
Džiaugiamės turėję galimybę plėsti tarpkultūrinę kompetenciją, pažinti šalį ir jos tradicijas iš arčiau.
Mokymų metu aptarta ir analizuota Italijos ir Lietuvos švietimo sistema, identifikuoti švietimo sistemų panašumai, skirtumai, prioritetai ir įššūkiai. Aptartos IKT naudojimo galimybės pamokoje (Animation desk, Snapseed ir kt.). Vestos pasirinktų dalykų pamokos, aptartos pamokų silpnybės ir stiprybės, praktiškai taikytas metodas „Apversta klasė“. Elektroninė įtrauktis (nuotolinis mokymas/is): prasmė, turinys, konkrečių sprendimų paieška. Aptartos IKT programos, kurios padeda mokytojui planuoti savo darbus bei yra pagalbos priemonės juos atliekant (Evernote, Trello mobile, Canva ir kt.).
Mokymų metu ne tik gilinome ir tobulino šiuolaikinių mokymo metodų, anglų kalbos žinias, bet ir susipažinome su Italijos istorija, kultūra, tradiciniu maistu, kasdieniu gyvenimu. Kadangi Peskarą nuo Italijos sostinės Romos skiria tik truputi daugiau nei 200 kilometrų, tai turėjome galimybę pasigrožėti ir aplankyti Romos lankytinas vietas.
Džiaugiamės turėję galimybę plėsti tarpkultūrinę kompetenciją, pažinti šalį ir jos tradicijas iš arčiau.
Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja Aurelija Kasparavičienė