Profesinių ir asmeninių galių stiprinimas
Patalpinta 2022 11 10
Kol mokiniai atostogauja, mes, mokytojai, mokomės. Spalio 31 dieną dalyvavome seminare „Kinestetinio mokymosi metodų taikymas ugdymo procese. Teorijos taikymai praktinėje mokytojo veikloje“, kuris vyko Šilutės Pamario progimnazijoje. Lektorės Iveta Ambrulaitienė ir Asta Grigalienė.
Lektorės kalbėjo apie tai, kaip svarbu yra nustatyti mokinių mokymosi stilių, išsiaiškinti mokymosi būdų poreikį kiekvienoje klasėje ir diferencijuojant mokymą(si). Mokinių, kuriems būdingas kinestetinis mokymosi stilius Centre vis daugėja, todėl yra svarbu žinoti ir taikyti pamokose kuo daugiau kinestetinio mokymo(si) metodų, siekiant mokymą(si) padaryti mokiniui patrauklų. Seminaro metu turėjome galimybę praktiškai išbandyti šiuos metodus: „Laikrodis”, „Asmenuok anliškai”, „Geografinės koordinatės“, „Koordinačių ašys. Tiesės“, „Daktaras Vatsonas“, „Taip ir ne“, „Karuselė“ ir kt. Aptarėme mokytojo vaidmenį pamokoje, pasiruošimo pamokai ypatumus, galimybes naudoti kinestetinius mokymo(si) metodus. Mokiniui pritaikyti, diferencijuoti ugdymo turinį, suskirstant mokinius į grupes, mokant juos siekti bendro tikslo.
Dėkojame lektorėms už pasidalintą ilgametę darbo patirtį ir asmenines įžvalgas, taikant darbe kinestetinio mokymo(si) metodus.
O lapkričio 7 dieną, dalyvavome seminare „Mokytojo asmeninių galių ir bendruomenės sutelktumo stiprinimas“. Lektorė psichologė edukologė, kvalifikacijos tobulinimo programų rengėja ir ekspertė, knygų „Vaikas pokyčių kelyje”, „Ypatingas vaikas: vienas ar kiekvienas” bendraautorė Asta Blandė sukvietė visus į didelį ratą, kuriame turėjome galimybę labiau pažinti save, atskleisti savo stiprybes ir silpnybes veikloje, analizuoti save atliekant grupines užduotis.
Abu seminarai organizuoti iš 40 val. ilgalaikės programos „Mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas siekiant skatinti mokinių asmeninę ūgtį”.
Seminarai skirtingi, bet labai aktualūs ir naudingi.
Lektorės kalbėjo apie tai, kaip svarbu yra nustatyti mokinių mokymosi stilių, išsiaiškinti mokymosi būdų poreikį kiekvienoje klasėje ir diferencijuojant mokymą(si). Mokinių, kuriems būdingas kinestetinis mokymosi stilius Centre vis daugėja, todėl yra svarbu žinoti ir taikyti pamokose kuo daugiau kinestetinio mokymo(si) metodų, siekiant mokymą(si) padaryti mokiniui patrauklų. Seminaro metu turėjome galimybę praktiškai išbandyti šiuos metodus: „Laikrodis”, „Asmenuok anliškai”, „Geografinės koordinatės“, „Koordinačių ašys. Tiesės“, „Daktaras Vatsonas“, „Taip ir ne“, „Karuselė“ ir kt. Aptarėme mokytojo vaidmenį pamokoje, pasiruošimo pamokai ypatumus, galimybes naudoti kinestetinius mokymo(si) metodus. Mokiniui pritaikyti, diferencijuoti ugdymo turinį, suskirstant mokinius į grupes, mokant juos siekti bendro tikslo.
Dėkojame lektorėms už pasidalintą ilgametę darbo patirtį ir asmenines įžvalgas, taikant darbe kinestetinio mokymo(si) metodus.
O lapkričio 7 dieną, dalyvavome seminare „Mokytojo asmeninių galių ir bendruomenės sutelktumo stiprinimas“. Lektorė psichologė edukologė, kvalifikacijos tobulinimo programų rengėja ir ekspertė, knygų „Vaikas pokyčių kelyje”, „Ypatingas vaikas: vienas ar kiekvienas” bendraautorė Asta Blandė sukvietė visus į didelį ratą, kuriame turėjome galimybę labiau pažinti save, atskleisti savo stiprybes ir silpnybes veikloje, analizuoti save atliekant grupines užduotis.
Abu seminarai organizuoti iš 40 val. ilgalaikės programos „Mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas siekiant skatinti mokinių asmeninę ūgtį”.
Seminarai skirtingi, bet labai aktualūs ir naudingi.
Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja Aureliaj Kasparavičienė