Metodai, kuriantys aktyvų ir prasmingą mokymąsi
Patalpinta 2025 05 01
Šiuolaikinėje mokykloje vis didesnis dėmesys skiriamas ne tik mechaniniam žinių perteikimui „iš galvos į galvą“, bet ir aktyviam mokinių įtraukimui į mokymosi procesą. Tradicinių pamokų modelis, kuriame mokytojas kalba, o mokinys klauso, nebeužtikrina efektyvaus mokymosi. Todėl vis aktualesnė tampa pamoka, kurioje taikomi mokymąsi aktyvinantys metodai, skatinantys mokinių smalsumą, kritinį mąstymą ir bendradarbiavimą.
Balandžio 22 dieną „Diemedžio“ ugdymo centre specialiosios pedagogės metodininkės Aistė Pielikienė ir Kornelija Martinkienė vedė seminarą „Įtraukianti pamoka: mokymąsi aktyvinantys metodai “. Šis seminaras buvo skirtas centro darbuotojams, su kuriais norėjome pasidalinti savo sukurtomis mokymosi priemonėmis, padėsiančiomis mokytojams įdomiau ir efektyviau pravesti pamoką. Aktyvus mokymasis nors ir reikalauja daugiau pasiruošimo, lankstumo ir gebėjimo valdyti klasę, tačiau nuosekliai taikant šiuos metodus, mokytojo pastangos bus įvertintos mokinių dėmesiu ir pažanga.
Balandžio 23 dieną „Diemedžio“ ugdymo centro specialiosios pedagogės metodininkės Aistė Pielikienė ir Kornelija Martinkienė bei psichologė Aldona Giržadienė vyko į Telšių profesinio mokymo centrą. Pedagogų bendruomenei buvo pravestas seminaras „Elgesio valdymas – esminė grandis, siekiant individualios mokinio pažangos, taikant įvairius mokymo (si) metodus“. Psichologė supažindino pedagogus su elgesio valdymo strategijomis pamokoje, o specialiosios pedagogės pravedė praktinį užsiėmimą, ir supažindino su įvairiais mokymosi metodais, kuriuos naudojant pamokoje mokiniams bus sudaryta galimybė mokytis per judesį, kūrybą bei komandinius sprendimus.
Šie seminarai parodė, kaip kiekvienam pedagogui kurti įtraukiantį, motyvuojantį ir šiuolaikišką ugdymo turinį. Svarbiausia – drąsiai taikyti įvairius metodus, dalintis patirtimi, mokytis vieniems iš kitų ir atliepti skirtingus mokinių poreikius. Aktyvus mokymas(is) nėra papildoma našta, tai investicija į augančios kartos sėkmę ir pasitikėjimą savo galimybėmis.
Balandžio 22 dieną „Diemedžio“ ugdymo centre specialiosios pedagogės metodininkės Aistė Pielikienė ir Kornelija Martinkienė vedė seminarą „Įtraukianti pamoka: mokymąsi aktyvinantys metodai “. Šis seminaras buvo skirtas centro darbuotojams, su kuriais norėjome pasidalinti savo sukurtomis mokymosi priemonėmis, padėsiančiomis mokytojams įdomiau ir efektyviau pravesti pamoką. Aktyvus mokymasis nors ir reikalauja daugiau pasiruošimo, lankstumo ir gebėjimo valdyti klasę, tačiau nuosekliai taikant šiuos metodus, mokytojo pastangos bus įvertintos mokinių dėmesiu ir pažanga.
Balandžio 23 dieną „Diemedžio“ ugdymo centro specialiosios pedagogės metodininkės Aistė Pielikienė ir Kornelija Martinkienė bei psichologė Aldona Giržadienė vyko į Telšių profesinio mokymo centrą. Pedagogų bendruomenei buvo pravestas seminaras „Elgesio valdymas – esminė grandis, siekiant individualios mokinio pažangos, taikant įvairius mokymo (si) metodus“. Psichologė supažindino pedagogus su elgesio valdymo strategijomis pamokoje, o specialiosios pedagogės pravedė praktinį užsiėmimą, ir supažindino su įvairiais mokymosi metodais, kuriuos naudojant pamokoje mokiniams bus sudaryta galimybė mokytis per judesį, kūrybą bei komandinius sprendimus.
Šie seminarai parodė, kaip kiekvienam pedagogui kurti įtraukiantį, motyvuojantį ir šiuolaikišką ugdymo turinį. Svarbiausia – drąsiai taikyti įvairius metodus, dalintis patirtimi, mokytis vieniems iš kitų ir atliepti skirtingus mokinių poreikius. Aktyvus mokymas(is) nėra papildoma našta, tai investicija į augančios kartos sėkmę ir pasitikėjimą savo galimybėmis.
Specialioji pedagogė metodininkė Kornelija Martinkienė