Mandarinų STEAM dirbtuvės: tyrinėju, kuriu, atrandu
Patalpinta 2025 01 09
Sausio 7 dieną, popamokinės veiklos metu, 3-4 grupių mokiniai dalyvavo kūrybiškoje ir mokslinių atradimų kupinoje veikloje, kurioje mandarinai tapo pagrindine įkvėpimo ir eksperimentų medžiaga. Jie išbandė eksperimentą „Šviečiantis mandarinas“, kuriame tyrė mandarinų žievelės savybes. Naudodami stiklines su vandeniu, aiškinosi, kurie mandarinai nuskęsta, o kurie plūduriuoja, ir kodėl taip nutinka.
Kūrybinėje dalyje mokiniai piešė, naudodami mandarino žieveles, bei kūrė konstrukcijas iš mandarinų skiltelių ir dantų krapštukų, lavindami erdvinį mąstymą ir inžinerinius įgūdžius. Galiausiai jie gamino natūralų kambario kvapą su gvazdikėliais, suteikdami erdvei jaukumo ir įkvepiančio aromato.
Vaikai giliau suprato mandarinų savybes ir panaudojimą, lavino kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir praktinius įgūdžius per smagius eksperimentus bei užduotis.
Kūrybinėje dalyje mokiniai piešė, naudodami mandarino žieveles, bei kūrė konstrukcijas iš mandarinų skiltelių ir dantų krapštukų, lavindami erdvinį mąstymą ir inžinerinius įgūdžius. Galiausiai jie gamino natūralų kambario kvapą su gvazdikėliais, suteikdami erdvei jaukumo ir įkvepiančio aromato.
Vaikai giliau suprato mandarinų savybes ir panaudojimą, lavino kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir praktinius įgūdžius per smagius eksperimentus bei užduotis.
Auklėtoja metodininkė Vilma Uselienė