Kvalifikacijos tobulinimo seminaras mokinio padėjėjams
Patalpinta 2024 12 12
Gruodžio 9-10 dienomis „Diemedžio“ ugdymo centro švietimo pagalbos skyriaus specialistės: psichologės A. Lukauskienė, A. Giržadienė, M. Mockienė vedė nuotolinius 10 valandų mokymus „Mokinio padėjėjo pasirengimas optimizuoti elgesio ar/ir emocijų sutrikimų, turinčių mokinių ugdymo(si) sąlygas“.
Didelis dėmesys mokymuose skiriamas darbo ypatumams dirbant su mokiniais, kuriems nustatytas elgesio ir(ar) emocijų sutrikimas ir siekiama jiems sukurti kuo palankesnes ugdymo sąlygas bendrojo lavinimo mokyklose. Mokymų metu buvo aptarti elgesio ar/ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių raidos, mokymo(si) ypatumai, ugdomosios aplinkos pritaikymas, vaidmenys, galimybės bei kliūtys, su kuriomis susiduria mokinio padėjėjai bei komandinio darbo svarba.
Kvalifikacijos tobulinimo programa padeda mokinio padėjėjams tobulinti jau turimus ir iš(si)ugdyti naujus gebėjimus, plėtoti socialinę kompetenciją, stiprinti psichologinį mokinio padėjėjų atsparumą bei silpninti galimą neigiamą socialinės aplinkos poveikį. Mokinio padėjėjai darbe neretai patiria stresą, „perdegimą“, kuriuos sukelia sudėtingi ryšiai su ugdytiniais, jų tėvais bei kolegomis. Todėl svarbu atpažinti požymius, įvardinti juos, išmokti tinkamai suvaldyti stresinę situaciją, taikyti streso įveikos, atsipalaidavimo ir nusiraminimo metodus.
Džiaugiamės galėdami prisidėti prie mokinio padėjėjų profesinių žinių ir kompetencijų tobulinimo. Manome, kad mokinio padėjėjai yra svarbi mokyklos komandos dalis, kuri betarpiškai prisideda prie kiekvieno mokinio asmeninės pažangos ir visos mokyklos bendruomenės darnos. Džiaugiamės, kad nuotoliniuose ir kontaktiniuose mokymuose jau dalyvavo net 462 mokinio padėjėjai, dirbantys įvairiose Lietuvos ugdymo įstaigose.
Dėkojame Jums - mūsų dalyviai - už gražius padėkos žodžius, už šiltą priėmimą, už puikų įvertinimą. Mokymus tęsiame toliau, laukiame aktyvaus dalyvavimo.
Didelis dėmesys mokymuose skiriamas darbo ypatumams dirbant su mokiniais, kuriems nustatytas elgesio ir(ar) emocijų sutrikimas ir siekiama jiems sukurti kuo palankesnes ugdymo sąlygas bendrojo lavinimo mokyklose. Mokymų metu buvo aptarti elgesio ar/ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių raidos, mokymo(si) ypatumai, ugdomosios aplinkos pritaikymas, vaidmenys, galimybės bei kliūtys, su kuriomis susiduria mokinio padėjėjai bei komandinio darbo svarba.
Kvalifikacijos tobulinimo programa padeda mokinio padėjėjams tobulinti jau turimus ir iš(si)ugdyti naujus gebėjimus, plėtoti socialinę kompetenciją, stiprinti psichologinį mokinio padėjėjų atsparumą bei silpninti galimą neigiamą socialinės aplinkos poveikį. Mokinio padėjėjai darbe neretai patiria stresą, „perdegimą“, kuriuos sukelia sudėtingi ryšiai su ugdytiniais, jų tėvais bei kolegomis. Todėl svarbu atpažinti požymius, įvardinti juos, išmokti tinkamai suvaldyti stresinę situaciją, taikyti streso įveikos, atsipalaidavimo ir nusiraminimo metodus.
Džiaugiamės galėdami prisidėti prie mokinio padėjėjų profesinių žinių ir kompetencijų tobulinimo. Manome, kad mokinio padėjėjai yra svarbi mokyklos komandos dalis, kuri betarpiškai prisideda prie kiekvieno mokinio asmeninės pažangos ir visos mokyklos bendruomenės darnos. Džiaugiamės, kad nuotoliniuose ir kontaktiniuose mokymuose jau dalyvavo net 462 mokinio padėjėjai, dirbantys įvairiose Lietuvos ugdymo įstaigose.
Dėkojame Jums - mūsų dalyviai - už gražius padėkos žodžius, už šiltą priėmimą, už puikų įvertinimą. Mokymus tęsiame toliau, laukiame aktyvaus dalyvavimo.
Parengė metodininkė Aurelija Riterienė