Konferencija „Bendraujant įtraukties kalba: nacionalinių konsultavimo centrų dialogo diena“
Patalpinta 2024 05 16
2024 m. gegužės 9 dieną, Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centre buvo organizuota konferencija „Bendraujant įtraukties kalba: nacionalinių konsultavimo centrų dialogo diena“ į kurią susirinko gausus būrys pedagogų, švietimo pagalbos specialistų bei administracijos atstovų. Šios konferencijos tikslas buvo supažindinti pedagoginę bendruomenę su nacionalinių švietimo centrų veikla, pagalbos galimybėmis mokykloms, mokiniams, šeimoms ir kt.
Konferenciją pradėjo LR Švietimo mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas, kuris džiaugėsi tiek nacionalinių centrų įdirbiu ir veikla, tiek regioninių centrų teikiama pagalba.
JAV Bethel universiteto profesorė dr. Katie Bonawitz pasidalino ilgamete savo darbo patirtimi bei pristatė pranešimą „Universalus dizainas mokymuisi“, kurio metu akcentavo ugdymo sistemos atvirumo svarbą, lygių teisių į kokybišką ugdymąsi garantavimą bei vienodų mokymosi sąlygų visiems mokiniams sudarymą.
Konferencijoje pranešimus pristatė visų nacionalinių centrų vadovai ir atstovai, kurie akcentavo pagalbos mokiniui, mokytojui svarbą, taip pat dalinosi informacija apie konsultavimo paslaugas bei supažindino su galimybe naudotis parengtomis metodinėmis priemonėmis.
Antroje konferencijos dalyje vyko praktinės dirbtuvės, kuriose dalyviai galėjo praktiškai išbandyti mokymosi metodus, specialiąsias mokymo(si) priemones įvairius metodus ir būdus skirtus mokinių ugdymui.
„Diemedžio“ ugdymo centro atstovai organizavo dvi kūrybines dirbtuves. Specialiosios pedagogės – logopedės A. Pielikienė ir K. Martinkienė vedė kūrybines dirbtuves „Judėjimo ir mokymo(si) darna“, kurių metu pristatą kinestetinio mokymosi stilių bei skatino dalyvius kūrybiškai pažvelgti į pamoką. Dalyviai galėjo praktiškai išbandyti judriuosius mokymo(si) metodus, kurie formuoja šiuolaikines mokinių ir mokytojų kompetencijas. Technologijų mokytojas metodininkas V. Didžiūnas ir metodininkė A. Riterienė organizavo kūrybines dirbtuves „Kūrybinė veikla – jausmų ir emocijų raiška“, kurių metu, dalyvius supažindino su vaizduojamosios dailės šaka – grafika (sepija), kuri padeda atskleisti jausmus, emocijas, skatina atsipalaidavimą ir išraiškos laisvę.
Džiaugiamės prisidėję prie konferencijos organizavimo ir pasidalinę gerąja savo darbo patirtimi. Dėkojame kolegoms iš Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro, kuriems teko didžiausias organizacinis darbas.
Konferenciją pradėjo LR Švietimo mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas, kuris džiaugėsi tiek nacionalinių centrų įdirbiu ir veikla, tiek regioninių centrų teikiama pagalba.
JAV Bethel universiteto profesorė dr. Katie Bonawitz pasidalino ilgamete savo darbo patirtimi bei pristatė pranešimą „Universalus dizainas mokymuisi“, kurio metu akcentavo ugdymo sistemos atvirumo svarbą, lygių teisių į kokybišką ugdymąsi garantavimą bei vienodų mokymosi sąlygų visiems mokiniams sudarymą.
Konferencijoje pranešimus pristatė visų nacionalinių centrų vadovai ir atstovai, kurie akcentavo pagalbos mokiniui, mokytojui svarbą, taip pat dalinosi informacija apie konsultavimo paslaugas bei supažindino su galimybe naudotis parengtomis metodinėmis priemonėmis.
Antroje konferencijos dalyje vyko praktinės dirbtuvės, kuriose dalyviai galėjo praktiškai išbandyti mokymosi metodus, specialiąsias mokymo(si) priemones įvairius metodus ir būdus skirtus mokinių ugdymui.
„Diemedžio“ ugdymo centro atstovai organizavo dvi kūrybines dirbtuves. Specialiosios pedagogės – logopedės A. Pielikienė ir K. Martinkienė vedė kūrybines dirbtuves „Judėjimo ir mokymo(si) darna“, kurių metu pristatą kinestetinio mokymosi stilių bei skatino dalyvius kūrybiškai pažvelgti į pamoką. Dalyviai galėjo praktiškai išbandyti judriuosius mokymo(si) metodus, kurie formuoja šiuolaikines mokinių ir mokytojų kompetencijas. Technologijų mokytojas metodininkas V. Didžiūnas ir metodininkė A. Riterienė organizavo kūrybines dirbtuves „Kūrybinė veikla – jausmų ir emocijų raiška“, kurių metu, dalyvius supažindino su vaizduojamosios dailės šaka – grafika (sepija), kuri padeda atskleisti jausmus, emocijas, skatina atsipalaidavimą ir išraiškos laisvę.
Džiaugiamės prisidėję prie konferencijos organizavimo ir pasidalinę gerąja savo darbo patirtimi. Dėkojame kolegoms iš Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro, kuriems teko didžiausias organizacinis darbas.
Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja Aurelija Kasparavičienė