Kaip bendradarbiavimas skatina tobulėjimą?
Patalpinta 2024 11 06
Spalio 7, 28 ir 29 dienomis Centre lankėsi Šilutės profesinio mokymo centro pedagogai, Palangos miesto logopedų ir specialiųjų pedagogų būrelio nariai bei Klaipėdos „Vyturio“ progimnazijos pedagoginė bendruomenė.
Susitikimuose „Diemedžio“ ugdymo Centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja A. Kasparavičienė pristatė skyriaus veiklą ir Centre teikiamas paslaugas, pagalbos galimybes vaikui, šeimai ir mokyklai.
Specialioji pedagogė-logopedė metodininkė Kornelija Martinkienė dalijosi savo patirtimi dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais „Diemedžio“ ugdymo centre. Papasakojo apie specialiojo pedagogo ir mokytojo nuolatinį bendradarbiavimą. Pateikė pavyzdžių ir taikomų metodų, atspindinčių glaudų darbą kiekvienos pamokos metu.
Centro psichologė Aldona Giržadienė skaitė pranešimą „Įvairių gebėjimų mokinių ugdymo(si) pasiekimų ir veiklų galimybės“. Pranešime aptarta elgesio ir emocijų sutrikimų klasifikacija, sunkumai ir sutrikimus lemiantys veiksniai bei ypatumai. Svečiai buvo supažindinti su mokinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymu mokykloje strategijomis, elgesio korekcijos metodais.
Svečiams buvo pristatytos Centre esančios specialiosios ugdymo(si) priemonės, skirtos elgesio ir emocijų sutrikimų, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, judėjimo ir / ar padėties sutrikimų, intelekto ir kompleksinių negalių, įvairiapusių raidos sutrikimų turinčių mokinių ugdymui bei jų panaudojimo galimybės, atsižvelgiant į mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius.
Susitikimų metu pedagogams buvo pateikta daug būdų ir metodų, kaip sužadinti mokinių smalsumą, kokias priemones taikyti yra geriausia, kaip palengvinti specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių mokymą(si).
Susitikimuose „Diemedžio“ ugdymo Centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus vedėja A. Kasparavičienė pristatė skyriaus veiklą ir Centre teikiamas paslaugas, pagalbos galimybes vaikui, šeimai ir mokyklai.
Specialioji pedagogė-logopedė metodininkė Kornelija Martinkienė dalijosi savo patirtimi dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais „Diemedžio“ ugdymo centre. Papasakojo apie specialiojo pedagogo ir mokytojo nuolatinį bendradarbiavimą. Pateikė pavyzdžių ir taikomų metodų, atspindinčių glaudų darbą kiekvienos pamokos metu.
Centro psichologė Aldona Giržadienė skaitė pranešimą „Įvairių gebėjimų mokinių ugdymo(si) pasiekimų ir veiklų galimybės“. Pranešime aptarta elgesio ir emocijų sutrikimų klasifikacija, sunkumai ir sutrikimus lemiantys veiksniai bei ypatumai. Svečiai buvo supažindinti su mokinių, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymu mokykloje strategijomis, elgesio korekcijos metodais.
Svečiams buvo pristatytos Centre esančios specialiosios ugdymo(si) priemonės, skirtos elgesio ir emocijų sutrikimų, kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, judėjimo ir / ar padėties sutrikimų, intelekto ir kompleksinių negalių, įvairiapusių raidos sutrikimų turinčių mokinių ugdymui bei jų panaudojimo galimybės, atsižvelgiant į mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius.
Susitikimų metu pedagogams buvo pateikta daug būdų ir metodų, kaip sužadinti mokinių smalsumą, kokias priemones taikyti yra geriausia, kaip palengvinti specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių mokymą(si).
Parengė metodininkė Aurelija Riterienė