Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymas: iššūkiai tarp teorijos ir praktikos
Patalpinta 2024 04 10
Psichologė Asta Lukauskienė ir specialioji pedagogė/logopedė Kornelija Martinkienė balandžio 4 d. vyko į Panevėžio Mykolo Karkos pagrindinę mokyklą, kur vedė šešių valandų trukmės seminarą „Elgesio ir emocijų sutrikimų turinčių mokinių ugdymo(si) sunkumai. Ugdomojo, korekcinio darbo gairės, turinčios įtakos vaiko elgesiui. Praktiniai patarimai pedagogui”.
Šio susitikimo metu pasidalijome gerąją darbo patirtimi. Aptarėme psichologinius mokinio bruožus, kurie gali mokiniui padėti ugdymosi procese, patarėme, kaip svarbu yra susitarimai tarp vaiko ir pedagogo, tinkamos vietos klasėje parinkimas, metodinės strategijos tinkančios mokiniams turintiems EES, kurios padeda šiems mokiniams siekti geresnio mokymosi bei savęs pažinimo rezultato.
Džiaugiamės galėdami pasidalinti sukaupta patirtimi, metodine medžiaga ir priemonėmis, kurios padeda siekti bendro tikslo ugdant mokinius turinčius EES.
Šio susitikimo metu pasidalijome gerąją darbo patirtimi. Aptarėme psichologinius mokinio bruožus, kurie gali mokiniui padėti ugdymosi procese, patarėme, kaip svarbu yra susitarimai tarp vaiko ir pedagogo, tinkamos vietos klasėje parinkimas, metodinės strategijos tinkančios mokiniams turintiems EES, kurios padeda šiems mokiniams siekti geresnio mokymosi bei savęs pažinimo rezultato.
Džiaugiamės galėdami pasidalinti sukaupta patirtimi, metodine medžiaga ir priemonėmis, kurios padeda siekti bendro tikslo ugdant mokinius turinčius EES.
Psichologė Asta Lukauskienė,
Specialioji pedagogė/logopedė Kornelija Martinkienė
Specialioji pedagogė/logopedė Kornelija Martinkienė