Ekologinis - kūrybinis projektas „Pavasario spalvos- kai pavasaris pabunda“
Patalpinta 2024 05 30
Balandžio ir gegužės mėnesiais popamokinės veiklos metu, vyko ekologinis-kūrybinis projektas „Pavasario spalvos- kai pavasaris pabunda“, kurį organizavo auklėtojos D. Budvytienė ir V. Uselienė. Projekto idėja yra atskleisti pavasario požymius per įvairią patyriminę veiklą.
Veiklų metu augino bulves ant palangės, daigino pupeles ant sudrėkintų vatos diskelių, sodino į žemę. Ugdytiniai domėjosi augalais: stebėjo kaip iš sėklos išauga augalas. Susipažino su pagrindinėmis jo dalimis, sužinojo svarbiausias augalų dygimo ir augimo sąlygas. Augimo tarpsnius fiksavo stebėjimo lapuose. Ugdytiniai atliko eksperimentą su baltos spalvos pavasarinėmis gėlėmis. Pamerkę gėles į spalvotą vandenį stebėjo, kaip nusidažo žiedai. Mokiniai suprato, kad augalai vandenį traukia, link lapų ir žiedų. Išbandė eksperimentą „Lietaus debesys“.
Užsiėmimo „Kaklaraištis pavasariui“ metu aptarė augalų dažines savybes bei technologiją ir pasitelkdami kalimo techniką audinį margino augaluose esančiais pigmentais, perteikdami augalų atspaudų raštus.
Projekto veiklas užbaigė su linksmais STEAM bandymais „Muilo burbulų šėlsmas“. Ugdytiniai visuomet nori išsiaiškinti, kaip viskas vyksta, todėl patys gamino muilo burbulų skystį iš vandens, indų ploviklio bei glicerino. Vaikams daug džiaugsmo sukėlė dubenyje susidariusios muilo burbulų putos. Jie jas sėmė rieškučiomis, pūtė, stebėjo prieš saulę, mėtė į viršų.
Projekto metu mokiniai tobulino pažinimo, tyrinėjimo, bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.
Veiklų metu augino bulves ant palangės, daigino pupeles ant sudrėkintų vatos diskelių, sodino į žemę. Ugdytiniai domėjosi augalais: stebėjo kaip iš sėklos išauga augalas. Susipažino su pagrindinėmis jo dalimis, sužinojo svarbiausias augalų dygimo ir augimo sąlygas. Augimo tarpsnius fiksavo stebėjimo lapuose. Ugdytiniai atliko eksperimentą su baltos spalvos pavasarinėmis gėlėmis. Pamerkę gėles į spalvotą vandenį stebėjo, kaip nusidažo žiedai. Mokiniai suprato, kad augalai vandenį traukia, link lapų ir žiedų. Išbandė eksperimentą „Lietaus debesys“.
Užsiėmimo „Kaklaraištis pavasariui“ metu aptarė augalų dažines savybes bei technologiją ir pasitelkdami kalimo techniką audinį margino augaluose esančiais pigmentais, perteikdami augalų atspaudų raštus.
Projekto veiklas užbaigė su linksmais STEAM bandymais „Muilo burbulų šėlsmas“. Ugdytiniai visuomet nori išsiaiškinti, kaip viskas vyksta, todėl patys gamino muilo burbulų skystį iš vandens, indų ploviklio bei glicerino. Vaikams daug džiaugsmo sukėlė dubenyje susidariusios muilo burbulų putos. Jie jas sėmė rieškučiomis, pūtė, stebėjo prieš saulę, mėtė į viršų.
Projekto metu mokiniai tobulino pažinimo, tyrinėjimo, bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijas.
Auklėtoja metodininkė Vilma Uselienė
Auklėtoja metodininkė Daiva Budvytienė
Auklėtoja metodininkė Daiva Budvytienė