„Diemedžio“ ugdymo centras – atviras bendradarbiavimui ir patirties mainams
Patalpinta 2025 05 05
Kovo ir balandžio mėnesiai „Diemedžio“ ugdymo centre buvo kupini veiklų, skirtų metodinių dienų, apskrito stalo diskusijų ir ilgalaikių kvalifikacijos tobulinimo programų įgyvendinimui. Didelis dėmesys skirtas gerosios patirties sklaidai ir darbo kokybės efektyvinimui.
Per šį laikotarpį Centre lankėsi daugybė svečių: Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos pedagogai, švietimo pagalbos specialistai; Šilutės rajono socialinių pedagogų metodinio būrelio nariai; Vilniaus Šilo ugdymo centras; Lietuvos įtraukties švietime centro, elgesio ir/ar emocijų sutrikimų grupės komanda; Plungės TŪM komanda; Šakių rajono Gelgaudiškio pagrindinės mokyklos pedagoginė bendruomenė.
Susitikimų metu svečiams buvo pristatyta „Diemedžio“ ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus veikla bei teikiamos paslaugos. Dalyviai susipažino su įvairiomis pagalbos galimybėmis vaikams, šeimoms ir mokykloms.
Susidomėję Centru ir jame vykdoma veikla, svečiai turėjo progą susipažinti su specialiosiomis mokymo(-si) priemonėmis, apsilankyti terapiniuose kabinetuose, stebėti aplinką, išbandyti sensorines priemones.
Šie susitikimai parodė, kad atvira partnerystė ir patirties mainai stiprina švietimo bendruomenę bei prisideda prie veiksmingesnės pagalbos vaikams, šeimoms ir mokykloms.
Per šį laikotarpį Centre lankėsi daugybė svečių: Raseinių rajono Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos pedagogai, švietimo pagalbos specialistai; Šilutės rajono socialinių pedagogų metodinio būrelio nariai; Vilniaus Šilo ugdymo centras; Lietuvos įtraukties švietime centro, elgesio ir/ar emocijų sutrikimų grupės komanda; Plungės TŪM komanda; Šakių rajono Gelgaudiškio pagrindinės mokyklos pedagoginė bendruomenė.
Susitikimų metu svečiams buvo pristatyta „Diemedžio“ ugdymo centro Švietimo pagalbos ir konsultavimo skyriaus veikla bei teikiamos paslaugos. Dalyviai susipažino su įvairiomis pagalbos galimybėmis vaikams, šeimoms ir mokykloms.
Susidomėję Centru ir jame vykdoma veikla, svečiai turėjo progą susipažinti su specialiosiomis mokymo(-si) priemonėmis, apsilankyti terapiniuose kabinetuose, stebėti aplinką, išbandyti sensorines priemones.
Šie susitikimai parodė, kad atvira partnerystė ir patirties mainai stiprina švietimo bendruomenę bei prisideda prie veiksmingesnės pagalbos vaikams, šeimoms ir mokykloms.
Parengė metodininkė Aurelija Riterienė